Case Study: CzasNaButy.pl
Nasz klient: CzasNaButy.pl
Modne obuwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
CzasNaButy.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych z obuwiem. Sklep rozwija się bardzo dynamicznie i już teraz posiada bazę kilkuset tysięcy klientów.
Osiągnięte korzyści ze współpracy z EmailLabs:
- Zwiększona dostarczalność e-mail
- Zwiększona konwersja z newsletterów
- Szybka integracja z indywidualną, wysoce skalowalną infrastrukturą
- Zaawansowane narzędzia analityczne, pozwalające porównać skuteczność poszczególnych kampanii
- Dostęp do informacji o tym, co wydarzyło się z każdą, indywidualną wiadomością.
Problem klienta
Niski współczynnik dostarczalności e-mail
CzasNaButy.pl korzysta z platformy sklepowej iaishop.pl, z której wysyła zarówno wiadomości transakcyjne, jak i marketingowe. Klient korzystał do tej pory z profesjonalnego narzędzia do e-mail marketingu, które oferowało wiele ciekawych funkcji marketingowych, jednak nie było w stanie zapewnić wysokiej dostarczalności. Powodem takiego stanu rzeczy była głównie współdzielona infrastruktura. Klient nie mógł samodzielnie zadbać o swoją reputację i cierpiał z powodu błędów popełnianych przez pozostałych użytkowników współdzielonego adresu IP. CzasNaButy.pl traciło pieniądze i reputację wśród klientów, ponieważ nawet do 30% newsletterów trafiało do Spamu.
Rozwiązanie problemu
Platforma obsługująca wiadomości transakcyjne i marketingowe, zapewniająca najwyższą dostarczalność i pozwalająca na szybką i łatwą integrację SMTP z IAIshop.pl.
Po rozpatrzeniu kilku opcji, CzasNaButy.pl był pod wrażeniem reputacji, portfolio klientów i obszernej dokumentacji usługi EmailLabs. Decydującym czynnikiem była bezpośrednia współpraca z providerami poczty (Onet, WP, Interia, o2, Gmail) oraz dedykowana infrastruktura, dzięki której klient mógł sam zadbać o swoją reputację. Zaawansowany panel analityczny, pozwolił z kolei sprawdzać najważniejsze statystyki e-mail, przeprowadzać testy A/X, porównywać skuteczność poszczególnych kampanii i śledzić na bieżąco reputację swojego serwera.
Rezultaty
Wskaźniki dostarczalności sięgają 100%, a konwersja z newsletterów wzrosła do kilkudziesięciu procent.
Dziś, dostarczalność newsletterów CzasNaButy.pl osiągnęła ponad 99,9%. Przełożyło się to oczywiście również na wzrost liczby unikalnych otwarć wiadomości i sprzedaży za pomocą komunikacji e-mail. Dzięki analizie wysyłki i porównywaniu skuteczności poszczególnych kampanii, CzasNaButy.pl zwiększył skuteczność swoich działań e-mail marketingowych.
Jeśli chcesz sprawdzić w jaki sposób możemy pomóc i Tobie, to koniecznie zarejestruj się na darmowe testy EmailLabs.
Wypróbuj za darmo