EmailLabs vs Sendgrid, Mandrill, Mailjet

15 stycznia 2015
Redakcja
Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+

VS

Jeśli zastanawiacie się czy warto skorzystać z SMTP w chmurze i szukaliście rozwiązania, które zarówno zwiększy waszą dostarczalność, jak i zdejmie z was odpowiedzialność za techniczne aspekty mailingu, to pewnie natknęliście się na globalnych usługodawców, takich jak Sendgrid, Mandrill, czy Mailjet. Wielu z naszych obecnych klientów, pytało nas przed podjęciem decyzji: „Czym różnicie się od Sendgrida?” „Dlaczego EmailLabsTM, a nie Mandrill?„. Jeśli i Wy zadajecie sobie takie pytanie, to poniższy tekst powinien rozwiać wasze wątpliwości i wyjaśnić dlaczego warto skorzystać z polskiego usługodawcy?

1. Współpraca z polskimi providerami

Po pierwsze od 2005 roku współpracujemy z polskimi providerami e-mail. Serwery EmailLabsTM umieszczone są na białych listach największych polskich providerów: Wp, Onet, Interia, o2, które obsługują aż 70% wszystkich polskich użytkowników e-mail. Zagraniczne firmy typu Sendgrid, Mandrill, czy Mailjet koncentrujące się na macierzystych dla siebie rynkach, naturalnie taką bezpośrednią współpracą nie mogą się pochwalić. Wiadomości wysyłane z naszej usługi dostarczane są szybko i skutecznie do ok. 70% polskich użytkowników e-mail. Podsumowując, jesteśmy Polską firmą, całą usługę kierowaliśmy od początku z zamysłem rozwiązania problemu dostarczalności e-mail na naszym rynku. Stąd jeśli swoje mailingi kierujesz do odbiorców zlokalizowanych w Polsce, EmailLabsTM sprawdzi się najlepiej.

Podział użytkowników e-mail w Polsce

Podział użytkowników e-mail w Polsce, Mega Panel/ BPI Gemius, 2014

2. Zlokalizowane w Polsce Data Center – Beyond

Po drugie, w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa, jako centrum przetwarzania danych wybraliśmy Data Center Beyond. Gwarantuje ono nie tylko najwyższe standardy przechowywania danych, ale również bardzo ważną dla wielu firm kwestię lokalizacji. Nasze Data Center zlokalizowana jest w Polsce, dzięki czemu spełniamy nawet najbardziej surowe wymogi dotyczące przetwarzania danych, w szczególności danych osobowych. W przypadku dostawców zagranicznych, w wielu wypadkach trudno określić dokładną lokalizację Data Center, a tym samym dokładne miejsce przetwarzania danych – na pewno nie są one jednak przetwarzane w Polsce.

3. Obsługa i wsparcie „po polsku”

Począwszy od  materiałów edukacyjnych (webinaria, prezentacje, poradniki), poprzez know-how i doświadczenie zbudowane na polskim rynku, aż po wsparcie inżynierów i pracowników działu obsługi, wszystko to otrzymujecie w naszym ojczystym języku. Dzięki czemu, cały proces komunikacji, rozwiązywania problemów, dzielenia się wiedzą jest szybszy i bardziej efektywny. Oczywiście wszyscy znamy angielski, ale mimo wszystko, choćby w przypadku jakichkolwiek problemów, lepiej mieć po drugiej stronie słuchawki bądź maila osobę rozumiejącą nas lepiej.

4. Stała cena i „polska” faktura

Po czwarte – mała rzecz a cieszy. Faktura Vat zgodna z obowiązującym w Polsce standardem i co równie ważne ze stałą, przewidywalną ceną (bez różnić kursowych) to niewątpliwie kolejna zaleta wyboru dostawcy działającego w Polsce. Co prawda wszyscy nauczyliśmy się żyć z fakturami wystawianymi np. przez Google, ale po co utrudniać życie sobie i naszym kochanym księgowym.

5. Status kluczowego klienta

Mandrill, Sendgrid, czy Mailjet to globalni gracze, których klienci funkcjonują na dużo większych rynkach niż polski – dlatego nawet najwięksi pod względem wysyłki klienci w Polsce, mają problem z uzyskaniem statusu kluczowego klienta w tychże firmach. Dla nas każdy klient jest ważny i każdemu z przyjemnością oferujemy swoją pomoc, a status klienta kluczowego uzyskać jest zdecydowanie łatwiej.

6. Funkcjonalność

Na koniec, kluczowa rzecz – podsumowanie funkcjonalności usługi.

Usługa EmailLabsTM Sendgrid Mandrill Mailjet
Partnerstwo z polskimi ESP (WP, o2, Onet, Interia) Tak Nie Nie Nie
Przetwarzanie danych w Polsce Tak Nie Nie Nie
100% zgodniości z GIODO Tak Nie Nie Nie
Rozszerzenia funkcji usługi na życzenie klienta Tak Nie Nie Nie
„Polska” faktura Tak Nie Nie Nie
Wsparcie technicze w j. polskim Tak Nie Nie Nie
Automatyczne dopisywanie UTM’ów (Integracja z GA) Tak Nie Tak Nie
Automatyczne dodawanie wersji tekstowej do HTML Tak Nie Tak Nie
Event API Tak Tak Tak Nie
Testy A/X Tak Nie Tak Tak
Wsparcie E-mail, Telefon E-mail, Telefon E-mail E-mail, Telefon
Dedykowany adres IP 99zł Od pakietu $79.95 $29.95 Od pakietu $74.95
Dodatkowy adres IP 99zł $20 $29.95 $50
Współpraca z zagranicznymi ESP (np. Gmail, Yahoo) Tak Tak Tak Tak
SPF, DKIM, DMARC* Tak Tak Tak Tak
Szyfrowanie komunikacji TLS Tak Tak Tak Tak
RESTful API Tak Tak Tak Tak
Zaawansowane dane statystyczne Tak Tak Tak Tak

*DMARC wymaga dedykowanego IP.

Sprawdź sam czy nasza usługa spełni Twoje oczekiwania. Załóż darmowe konto.
Załóż darmowe konto

EmailLabsTM nie jest w żaden sposób powiązany, lub sponsorowany przez usługi takie jak SendGrid, Mandrill, czy Mailjet. Logo SendGrid jest zastrzeżonym znakiem handlowym SendGrid Inc.Logo Mandrill jest zastrzeżonym znakiem handlowym The Rocket Science Group. Logo Mailjet jest zastrzeżonym znakiem handlowym Mailjet Inc.

Comments

comments