IV Forum eHandlu za nami
Krótkie podsumowanie IV Forum eHandlu 21-22.11.2015r
Kolejną imprezą na którą udaliśmy się tej jesieni, było IV Forum eHandel, gdzie najwięksi gracze na polskim rynku e-commerce spotkali się po raz 4, aby rozmawiać o aktualnych trendach i wyzwaniach w branży.
Tematem przewodnim konferencji był omnichannel. Największym wyzwaniem, które czeka w nadchodzącej przyszłości wszystkie firmy działające zarówno on-line jak i off-line, jest właśnie umiejętne połączenie wszystkich dostępnych kanałów komunikacyjnych, aby dostarczyć użytkownikom doskonale zintegrowany przekaz, w każdym punkcie styku.
Podczas Forum eHandel, wysłuchaliśmy ciekawych prelekcji, radziliśmy gościom w zakresie komunikacji e-mail i sms, jak również mogliśmy po raz kolejny spotkać się z wami – naszymi wspaniałymi klientami z branży e-commerce.
Ponadto, w trakcie targów, nasz kolega z Redlink.pl – Tomek Pakulski, prowadził bardzo ciekawe zajęcia z praktycznego wykorzystania Drip Marketingu w e-commerce. Uczestnicy warsztatów, mieli okazję poznać skuteczne strategie pozwalające min. nakłonić nowych klientów do dokonania pierwszego zakupu w sklepie, utrzymywać pozytywną relację przez cały czas trwania związku pomiędzy marką i klientem, jak również sposoby na zakończenie relacji, która nie przynosi korzyści żadnej ze stron. Poniżej, krótka zajawka warsztatów i kilka fotek z wydarzenia 🙂